Silly Season-bloggen - John Guidetti Uppges överens Med AIK - Fotboll Sthlm

portal informasi 2022

Silly Season-bloggen - John Guidetti Uppges överens Med AIK - Fotboll Sthlm

Silly Season-bloggen - John Guidetti Uppges överens Med AIK - Fotboll Sthlm
Silly Season-bloggen - John Guidetti Uppges överens Med AIK - Fotboll Sthlm

Pär Hansson har nu avslutat karriären och jobbar som expert på Discovery. Men det kunde också ha blivit Pär Hansson - enligt målvakten själv. I podden Lundh säger Hansson att han valde mellan Helsingborgs IF och Hammarby när han flyttade hem till Sverige efter ett par säsonger i Feyenoord. Jag tyckte att det var tragiskt att de ramlat ur, säger Hansson i podden. Jag har inga som helst kommentarer och vill inte bidra till spekulationer i media, säger ordföranden Peter Hunt till sajten. Djurgården har nu presenterat den jamaicanske anfallaren Peter McGregor. Jag kommer inte att spela i Djurgården nästa säsong. Jag har en familj, jag måste ta hand om den. I vissa lägen måste man gå vidare och nu var tiden inne för det, säger Oscar till klubbens hemsida. Vi har skojat lite om det, men jag tror personligen att det ör totalt omöjligt att han kommer till AIK. Jag tillhör ju fortfarande AIK, säger Sundgren. Enligt Expressen har Budomir Janosevic redan skrivit på ett tvåårsavtal med AIK, något som Fotboll Sthlms uppgifter bekräftar.

File:Italy v Hungary - Turin, 1947 - Valentino Mazzola.jpg - Wikimedia Commons Att Guidetti skriver på för AIK en vacker dag är nog ingen omöjlighet, men att det ska ske redan i sommar är orealistiskt. Groningen har en annan målvakt som är en legendar i klubben och som slutar efter den här säsongen, det visste vi om redan innan. Det finns en viss sanning i det där men det är Groningen som äger frågan. Det låter på dig som att de norska uppgifterna stämmer och att Bråtveit inte är kvar i Groningen särskilt länge till? Även de regerande mästarna Bodø/Glimt ska vara intresserat av Bråtveit. Milojevic är under kontrakt med den serbiska klubben Röda Stjärnan och ska enligt tidningen vara på väg att bryta avtalet för att istället flytta tillbaka till Sverige och skriva på för Hammarby. Enligt tidningen handlar det handlar om Qingdao Huanghai FC om ett kontrakt till och med 2022 som är värt 15 miljoner kronor netto per år. Någon övergång blev det inte och under lördagen rapporterar FotbollDirekt att anfallaren hade kostat fem miljoner att köpa loss. Under onsdagen meddelade klubben att man har valt att inte förlänga det låneavtal som man skrev med spelarens klubb FK Partizani.

I början av det här året skrev Karikari istället på för egyptiska Enppi SC men då spelarens arbetstillstånd dröjde valde även den klubben att riva kontraktet efter bara några veckor. På slutet har det dock blivit mindre speltid och nu har kontraktet med den tyska klubben gått ut. Anfallaren tycker att det skulle vara roligt att återförenas med sina tidigare tränare. Jag trodde att om jag skulle gå till en allsvensk klubb så skulle det vara för att slåss om SM-guld, annars ville jag hjälpa HIF. Men den kanske största anledningen var att jag ville hjälpa HIF till allsvenskan igen. Jag var inte riktigt beredd på att jag skulle göra debut så tidigt, men jag är väldigt glad för det också och tacksam över att Kim och Tolle gav mig den chansen. Men det är inte mer konkret än så just nu. Från Djurgårdens håll hade man dock en förhoppning om att norrmannen skulle kunna få visa upp sina kvaliteér, en chans som dock inte kommit än så länge. Klubben som numera spelar i Zweite Bundesliga är en av många från den tyska andraligan som uppges följa Djurgårdens högerback. Målsättningen är ju att komma upp i Djurgårdens A-lag och ta en plats där så fort som möjligt för att få spela i Allsvenskan.

​Th᠎is article was done ᠎wi th t he help of G​SA Conte nt Generat​or  Demoversion!

Hammarby har varit tydliga med att man inte några omständigheter vill åka ur serien och om så krävs kommer laget värva meriterade spelare för att stötta upp de yngre förmågorna. Expressen har tidigare rapporterat om att Paulsen är nära en flytt till Hammarby. Men i en intervju med FotbollDirekt öppnar 29-åringen upp för en flytt i vinter istället. Djurgården är nära att värva den första spelaren inför säsongen 2021. FotbollDirekt rapporterar att mittbacken Isak Hien har bestämt sig för en flytt till Djurgården. I vintras var norrmannen nära en övergång till nederländska Utrecht, en flytt som dock sprack. Jag var och träffade Hammarby, de gjorde ett jättegott intryck på mig. Jag kan säga att de pengarna han tjänar i Spanien är tyvärr allsvenskan inte i närheten av, säger Milosevic till Sportbladet. Nu berättar Hammarbys chefsscout Mikael Hjelmberg i Studio Allsvenskan att även Hammarby fick frågan om de var intresserade av en värvning. För två år sedan sålde Hammarby iväg mittbacken Björn Paulsen till tyska FC Ingolstadt. Sedan dess har mittfältaren kämpat med skador och truppens tuffa konkurrenssituation. Enligt Expressen fanns det en klausul i mittfältarens kontrakt med HJK som innebar att han av den anledningen kunde gå gratis till en klubb i Stockholm.

Advertisement

Iklan Sidebar